You Are Reading

1

~Interviu

~BlogON joi, 11 noiembrie 2010
DEFINITIE: INTERVÍU, interviuri, s.n. Convorbire între o personalitate politică, culturală etc. și un ziarist, în cursul căreia acesta îi pune întrebări spre a afla părerile personalității în diverse probleme (de actualitate), în vederea publicării lor în presă sau a difuzării lor la radio și televiziune; p. ext. text al acestei convorbiri, apărut în presă sau difuzat prin radio și televiziune. - Din engl., fr. interview.

Cum trebuie să fie întrebările într-un interviu

- să nu se refere la domenii cunoscute ziaristului
- să nu aibă caracter general
- să nu fie puse mai multe întrebări deodată
- să nu fie lungi
- să nu fie de tipul la care să se răspundă prin da sau nu
- să nu sugereze răspunsul
- să nu fie ipotetice, etc.

Am facut un model de interviu si i-am pus unele intrebari colegului meu:

Buta Sorin: Buna ziua
narcis gavra: buna ziua
Buta Sorin: Sunteti dispus sa-mi acordati cateva minute unui scurt interviu?
narcis gavra: Bineinteles
Buta Sorin: Multumesc frumos. Am inteles ca sunteti elev in clasa a 12'a, v-ati gandit unde doriti sa va continuati studiile? Daca doriti sa va continuati studiile
narcis gavra: Da m-am gandit asupra acestui fapt.As vrea sa-mi continui studiile la facultatea de arhitectura.
Buta Sorin: Va simtiti pregatit pentru examenul de bacalaureat ce urmeaza sa-l dati?
narcis gavra: Nu sunt inca pregatit dar mai este inca mai mult timp pana la examen si pana atunci voi fii pregatit.
 Buta Sorin: Dupa terminarea studiilor ati dori sa plecati in alta tara cautandu'va de munca in domeniul specializat?
narcis gavra: Nu,nu as dorii sa merg in strainatate, dar  mi-ar placea sa pot profesa meseria in strainatate.
Buta Sorin: Ce limbi straine cunoasteti?
narcis gavra: Engleza, maghiara si cam atat.
Buta Sorin: Aveti vreun hobby?
narcis gavra: Da imi place sa joc volei si imi place sa citesc anumite carti.
Buta Sorin: Aveti un anume gen de carti care'l preferati?
narcis gavra: Da imi plac cartile istorice.
Buta Sorin: Unde te vezi peste 5 ani?
narcis gavra: Peste 5 ani habar nu am dar mi-ar placea sa pot fii un arhitect.Oricum nu stiu ce o sa fac maine dar peste 5 ani.
Buta Sorin: Bun raspuns. Sunt sigur ca vei depasi toate obstacolele care-ti vor sari in cale. Totusi, ai o anumita inclinatie asupra desenului arhitectural?
narcis gavra: Da am o anumita inclinatie asupra desenului, si imi place foarte mult sa desenez.As vrea sa pot sa fac anumite proiecte pentru case.
Buta Sorin: Multumesc frumos pentru timpul acordat. Acest interviu s-a incheiat.
narcis gavra: Si eu iti multumesc.La revedere.

1 comentarii:

Onmusique.info spunea...

Buna ziua!
ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alătură-te echipei noastre! ONmusique caută sa-si lărgească echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor Felicitari pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 ~BlogOn